Kärlek!

Hej kära läsare!
Asså jag e så glad idag, gissa vf? för att jag hade skolavslutning idag och nu har jag sssooommmaaarrrllloooovvv! fan vad skönt!! <3 Jag ska oxå byta skola, så jag kommer börja i en annan skola. Jag kommer sakna mina vänner och min underbara bästis såklart. Efter skolavslutningen träffade jag en tjej kompis och vi tagga t solna Centrom och vi hade jätteroligt. På hem vägen så åkte en bil på en vattenpöll, förbi mig och min tjej kompis. Det kom skiiit mycket vatten på mig! Fan, men ändå hade jag en skiit bra efter åt! Matchen mot Portugal-Danmark blev precis slut! Snart börjar en annan match mellan Holland-Tyskland. Det blir en tuff match!!! <3 Ska äta middag och sen chilla och kolla på matchen ;).
Tänk att bada i den hära stranden! Skönt :*
Kärlek kan vara mycket! Bilden gillar jag på något sätt <3 Och här kommer en bild som jag gillar och den betyder mycket kärlek för mig, kanske dig med:
Kommer aldrig glömma bort denna bild! den har ag kvar länge i itt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0