Kolmården och Skolavslutning!

Hej kära läsare!
Asså hade så roligt i skolan idag. jag och Klassen åkte t Kolmården i norrköping :). Så jävla roligt asså, det fanns karuseller och mycket mer. HAHAHAHA, dör asså :) Jag kanske överdriver nu, men jag hade så jävla roligt. Imorgon har jag skolavslutning. Nu ska min underbara mamma göra mitt hår och sen imorgon bitti så fixar jag mig och sen taggar jag till Råsunda kyrka. Jag ska läsa ett tal imorgon t hela min skola..... Pinsamt :/ Men jag klarar säckert det <3.
En bild som föresteller KOLMÅRDEN.
Imorgon när jag ska ha skolavslutning så ska jag typ ha på mig en kläning eller höga byxor med en skiiiiit snygg tröja och jag ska ha på mig skit snygga skor :P <3
De skorna ska jag ha imorgen eller de hära skorna:
De svarta ska jag ha ( tror det ialla fall) <3
Måste fixa håret nu, så herrå älskade läsare , men jag kommer säckert blogga imorgon :) PUSS&KRAM <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0