Pingistunering! <3

Shuu bloggen!!!
Har inte bloggat på 3-4 dagar för att jag har varit ganska upptagen med skolan och har varit med vänner och så.
Jag skrev på facebook att de 8 kattigaste Tjejer/ kille som gillar den hära statusen kommer vara Veckans kattar på min blogg!!! :P ♥ ( Bilder kommer vara med) ♥ :) GILLA.. Så nuu kommer 3 bilder på kattiga tjejer och 3 bilder på kattiga killar. 1 tjej och  kille kommer bil det kattigaste personen i min söta blogg!!! <333 Idag var det en bra dag! va och körde pingistunering och jag van alla matcher utan en men det var final!!! Jag gorde ialla fall mitt bästa ;P <33  Hör kommer bilderna:







Veckans  kattiagste tjej!!! saningen aså så katt babyy'!!! <3





Veckans kattigaste kille!! min bror. Kärlek till diiig <3





Veckan katt! Killar pass på nuu!! <3 Innan hon blir upptagen ;) <3




KATT!!! <3 Tjejer tuvärr han är upptagen, Han har den finaste, sötaste, snällaste tjejen så, tuvärr :( <333
Värkligen katt <3




KATTTT!!! <3 Värkligen vecknas katt :) Haffa nu killar <3






Asså han e katt!! Tjejer passa på <3333 Man kan inte säga nej tille denna katt ;P







Tung på fotboll!!! Asså värkligen katt. Killar, hallå <33






Katt!!! <333  Söt :P kattig <3


Så det var alla som blev vackans kattiga och kattigast!!! <3
Nu ska jag typ chillaoch lyssna på musik, men när jag har tid så lovar jag att jag kommer att blogga. Lovar !! <3 Puss och kram kära läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0